Yer Blues - The Beatles

Yes, I'm lonely, wanna die
If I ain't dead already

This is the Classic Rock Station where you have never wait for a classic! – liekas diktora balss no entuziasma teju vai eksplodēs. Es nospiežu taustiņu ar sarkano uzrakstu Record, un ērtāk iekārtojos uz grīdas iepretī savai mūzikas kastei. Ierobežoto līdzekļu dēļ sīžu man nav pietiekošā skaitā – knapi pāri vienam desmitam, bet klausīties gribas pulka vairāk. Es taču dzīvoju viens, un ko gan lai es sadaru vakarā mājās pēc darba? Nu, varu spēlēt bumbu – bet ne jau bezgalīgi taču. Var arī doties tuvākos vai tālākos izbraucienos ar velosipēdu. Tomēr mana pakaļa nav loterijā laimēta, un beigās pienāk tāds psiholoģisks brīdis, kad gribas tāpat vienkārši pasēdēt un atpūsties. TV man nav un draugu arī. Tas, protams, ja neskaita Robertu un Rasmu, bet nevaru taču krist viņiem uz nerviem bezgalīgi. Jā, man nav pat godīgas grāmatas, ko palasīt. Lubenes es parasti izrauju diennakts laikā. Īpaši, ja trāpās kaut kas no Freda Forsaita. Toties, ja ir ienācies kas intelektuālāks, varu vienu lapaspusi lasīt vai veselu mūžību – es pēc dabas esmu samērā truls.

Nu, tad es par kapeikām, t.i. centiem esmu iepircis kasetes, un rakstu tieši no FM, ja patrāpās kāds foršs gabals. Vispār Classic Rock Station katru stundu nospēlē vismaz vienu tiešām klasisku dziesmu. Galvenā māksla ir pēc iespējas ātrāk atminēt, kas tā ir par dziesmu, un sākt rakstīt, jo radio jau atpakaļ nepatīsi. Salīdzinoši īsā laikā man ir pillas jau divas kasetes. Es tās lepni apsaucu Classic Rock Vol. 1 un Vol. 2. Vēlāk šad un tad tās klausos, un – nav ko slēpt – man patīk, jo tur ir lietas, ar kurām es esmu izaudzis.

Kad pārrados mājās no savas Amerikas epopejas, es, kā jau taupīgs saimnieks, neesmu vis tās salādējis misenē (tāds bija mans sākotnējais nodoms), bet gan esmu atvedis abas līdzi, un man tās joprojām liekas uz goda. Mazākais priekš tā, lai atcerētos vecos, labos laikus, kad dzīve bija tik ļoti taisnvirziena un tāpēc vienkārša.

Jā, vēlāk noskaidrojās, ka šī mūzika ir ļoti traumatiski iedarbojusies uz manām tajā laikā mazgadīgajām meitām. Viņas šīs kompilācijas bija dzirdējušas tik daudz reižu, ka pamazām pašas bija kļuvušas par rokmūzikas, ja ne gluži fanēm, tad vismaz cienītājām gan. Jā, liels bija mans pārsteigums, kad Lāsma, mana vecākā, relatīvi nesen iedāvināja man CD, kurā bija savāktas visas manas Ostinas Classic Rock perioda dziesmas – turklāt, ievērojot to secību kā lentās. Klausos un atceros tos laikus. Ak, Dievs! Cik gan es tad biju vientuļš!

Classic Rock Vol. 1.

  1. Money – Pink Floyd
  2. Young Lust – Pink Floyd
  3. Fearless – Pink Floyd
  4. Happy Birthday – The Beatles
  5. Rock and Roll – Led Zeppelin
  6. Fool in the Rain – Led Zeppelin
  7. Thank You – Led Zeppelin
  8. Goodbye Stranger – Supertramp
  9. Bad Company – Bad Company
  10. Over the Hills and Far Away – Led Zeppelin
  11. Light My Fire – The Doors
  12. Cocaine – Eric Clapton
  13. Money for Nothing – Dire Straits
  14. Sultans of Swing – Dire Straits
  15. Immigrant Song – Led Zeppelin
  16. I’m Gonna Crawl – Led Zeppelin
  17. We will rock you – Queen
  18. We are the champions – Queen
  19. Ticket to ride – The Beatles
  20. Thick as a Brick – Jethro Tull
  21. Layla – Eric Clapton
  22. Hotel California – Eagles
  23. The Ocean – Led Zeppelin
  24. Reason to Believe (unplugged) – Rod Stewart
  25. Heavy Fuel – Dire Straits
  26. While My Guitar Gently Weeps – The Beatles
  27. Can’t You See – Marshall Tucker Band
  28. Black Dog – Led Zeppelin
  29. Lucky Man – Emerson Lake and Palmer
  30. My Sweet Lord – George Harrison
  31. I Can't Get No Satisfaction – Rolling Stones
  32. Stairway To Heaven – Led Zeppelin
  33. Woman From Tokyo – Deep Purple
  34. Welcome To The Machine – Pink Floyd
  35. San Tropez – Pink Floyd
  36. Who'll Stop The Rain – Creedence Clearwater Revival
  37. Oh! Darling – The Beatles
  38. Aqualung – Jethro Tull
  39. I've Seen All Good People – Yes
  40. Comfortably Numb – Pink Floyd
  41. Do You Feel Like We Do – Peter Frampton
  42. Cant Get Enough of Your Love – Bad Company

Classic Rock Vol. 2.



  1. Back in USSR – The Beatles
  2. Honky Cat – Elton John
  3. Under My Thumb – Rolling Stones
  4. Candle in the Wind – Elton John
  5. Time – Pink Floyd
  6. Cross Eyed Mary – Jethro Tull
  7. In Too Deep – Genesis
  8. The Logical Song – Supertramp
  9. Ruby Tuesday – The Rolling Stones
  10. Heartbreaker – Led Zeppelin
  11. Octopus’s Garden – The Beatles
  12. With A Little Help From My Friends – The Beatles
  13. Locomotive Breath – Jethro Tull
  14. Tiny Dancer – Elton John
  15. Takin’ Care Of Business –Bachman-Turner Overdrive
  16. Skating Away – Jethro Tull
  17. Ramble On – Led Zeppelin
  18. Misty Mountain Hop – Led Zeppelin
  19. In the Evening – Led Zeppelin
  20. Riders on the Storm – The Doors
  21. Roadhouse Blues – The Doors
  22. Purple Haze – Jimi Hendrix
  23. All Along the Watchtower – Jimi Hendrix

Komentāri

Šī emuāra populārākās ziņas

Līdakas

Gavēnis

Ogriņš