Amateur Hour - Sparks

Amateur Hour goes on and on

Jaunībā es nekādi nespēju izprast vecāku ļaužu vēlmi un pat gatavību (ja vien tas būtu iespējams) atgriezties bērnībā, upurējot visu agrāk dzīvē sasniegto un iegūto. Protams, labāk ir būt jaunam, bet veselam, nekā vecam, toties slimam. Bet kāds ir kaifs no muļķības, kas izriet no nezināšanas? Izrādās, ka tā tomēr var būt. Pat izlaižot tādas nianses, ka vājums var izrādīties tas lielākais spēks (jo kurš gan uzdrošināsies darīt pāri neaizsargātam, nebaidoties tikt uzskatīts par viszemiskāko nelieti?). Patiesībā neziņa ir ārkārtīgi interesants apziņas stāvoklis. Vienkārt tāpēc, ka tad, saskaroties ar lietām un parādībām, reakcija balstās tikai uz cilvēka dabu vai instinktiem, nevis uz kaut kādiem sazin' kur aizgūtiem (parasti svešiem) prātojumiem. Viss, ko cilvēks dara pirmo reizi, ir simtkārt skaistāks par to, ko paveic rutīnā. Īpaši, ja runājam par mākslu, kur dabiskums, manuprāt, ir augstākā vērtība.

Pats izlasu, ko esmu tur iepriekš samurgojis, un nespēju izskaidrot, kurā brīdī esmu palicis tik stulbs... Diemžēl man ir jārēķinās ar šādām periodiskām prātošanas lēkmēm. Atceros pavāru okultistu Juraidu no Šveika. Viņš galīgi apdzēries bija iekritis atejas bedrē, kur nodevās prātojumam par domāšanas prieku. Sev par labu varu pateikt, ka pašlaik neatrodos kloākā, un pat neesmu piedzēries (to vēl var novērst!).

Viss, ko es šeit gribēju pateikt, ka mana smalkā darba vieta ir piešķīruse man jaunu auto, un es kādu brīdi prātoju, kādu mūziku lai es atlasu, kuru es klausīšos kā pirmo savā jaunajā rotaļlietā. Beigās man radās ideja, ka mēģināšu atslēgt smadzenes, lai izlasē neiekļūtu nekas svarīgs, vēsturisks, intelektuāls vai tam pielīdzināms.

Teikšu uzreiz - tas nebija viegli. Visu laiku ir kārdinājums izmantot savas smadzenes, un es neesmu pārliecināts, ka rezultāts ir 100% tīrs. Tomēr tas pilnīgi noteikti ir my best effort.

Amateur Hour

  1. Amateur Hour – Sparks
  2. Bring Back That Leroy Brown – Queen
  3. Cuembe Tangana – Compay Segundo
  4. Sit on My Face – Monthy Python
  5. Vaņka – Ņikitini
  6. Millionaire – Dr.Hook
  7. Quality – Paul Simon
  8. Life's a Gas – T. Rex
  9. Prom uz siltajām salām – Prāta Vētra
  10. Trapped by Love – Manu Chao
  11. Blue Moon – Mud
  12. Hotel Yorba – White Stripes
  13. I Want You – Bob Dylan
  14. Arigato – Akvarium
  15. Brown Eyed Girl – Van Morrison
  16. Great Pretender – The Platters
  17. Dreadlock Holiday – 10cc
  18. Hot Love – T. Rex
  19. Dziesma par to gadījumu ar Džordano Bruno – Liepājas Brāļi
  20. Hey, Lady Godiva – Dr. Hook
  21. Well It's True That We Love One Another – White Stripes

Komentāri

Šī emuāra populārākās ziņas

Līdakas

Gavēnis

Ogriņš