Lohs

Nav vairs tie gadi... Dažkārt, varbūt pat pārāk bieži, nākas pašam sev atzīt šo patiesību. Tā jau tas ir, ka noteiktā vecumā mums katram ir jāizvēlas, kā šādā situācijā rīkoties - cīnīties pret novecošanu vai arī mēģināt ar to sadzīvot. Man labāk patīk otrais variants - tas vairāk atbilst manai dabai ņemt no dzīves, cik tā spēj sniegt. Kaut dienas beigās tas būtu tikai komforts. Man ļoti patīk ceļot, bet nav pārliecības, ka spēšu veikt vienkāršas lietas par kurām vēl gluži nesen daudz galvu nelauzīju. Viena no tām - vai spēšu pastiept savu mugureni. Varbūt ir jāpiestrādā virzienā, lai padarītu to vieglāku. Viens no smagākajiem priekšmetiem, ko parasti staipu līdzi, ir dators. Vai to ir iespējams aizstāt ar planšeti, kas sver vien nieka 500g? Viens no vecuma foršumiem ir, ka mani pārāk neinteresē lietas finansiālā puse. Vienīgi, izvēloties gadžetu, es negribu izrādīties baigais lohs un maksāt par ko tādu, kas man īsti nav vajadzīgs, vai arī cena ir ar labumu nesamērīga. Nu tā es labu laiku pētīju planšetes, bet man bija grūti izvēlēties īsto. Vienu brīdi domāju āboļa virzienā, bet tad mani nokaitināja, cik naudiņas šis megadižais ražotājs vēlas pelnīt par dažādām opcijām. Bez tam es nesadraudzējos ar iTunes. Man vispār dikti nepatīk, ja kāds man pārlieki strikti norāda, kā man būs dzīvot. Tas allaž izsauc dabisku pretestību - gribas atbildēt ar nodrāzto teicienu - nemāci mani dzīvot, labāk palīdzi materiāli.

Tā es sāku pētīt dažādus ķīniešu ražojumu, bet, lai arī cenas bija pievilcīgas, tomēr par kvalitāti un funkcionalitāti cilvēki Tīmeklī ne mazums zūdījās. Beigās noguru no visas tās jezgas, un nolēmu atmest ideju par planšeti. Tomēr cilvēks domā, bet Dievs dara - uzsūtīja man pārbaudījumu. Man samaitājās vēders. Es parasti šādas lietas uzņemu ar milzu sajūsmu, jo tad man ir pilnīgi leģitīms iemesls zvilnēt gultā, neko nedarīt, dzert viskiju un ciest. Parasti tādas dienas es vadu ģīmjgrāmatā. Nuja, tur man arī tā kļūme atgadījās. Kāds mudaks tur bija iebāzis planšetes reklāmu. Es, zināms, uz to neuzķēros, bet man sagribējās salīdzināt ar citiem verķiem, kurus biju agrāk pētījis, tur trāpījās speciālā cena, un viskijs izspēlēja ar mani ļaunu joku - es to tūdu nopirku.



Tagad es esmu Samsung Galaxy Tab 2 likumīgs īpašnieks, un patlaban mēģinu saprast, vai ar to hlamu var uzrakstīt ko vairāk par nax vai fuck. Vispār liekas, ka var - tomēr viegli tas nava.

Komentāri

Šī emuāra populārākās ziņas

Līdakas

Gavēnis

Ogriņš