Poison - Alice Cooper

Your cruel device,

Another one bites the dust! – esmu laimīgi pievārējis vēl vienu izlasīti – Play It Loud! Tagad atliek vairs tikai Strange. Jāatzīstas, ka no tās es biški baidos – kā nekā strnage tomēr. Ej nu sazini, kas tur vēl atrodas un kas no tā visa var sanākt.

Ar Play It Loud! gāja viegli, jo šo tematu nespēju uztvert pārāk nopietni. Arī rezultāts nav pārlieku svarīgs, jo jau labu laiku atpakaļ esmu uzcepis līdzīgu kompilāciju Baigā Skrobe!, kas ir vienkārši ekselenta gadījieniem, kad uznāk truls garīgais. Parasti tas ir tad, kad kaut kā īpaši neveicas. Esmu jau apradis, ka īstermiņā es esmu īsts nelaimes putns – veiksme mani vienmēr piemeklē tikai ilgtermiņā. Lai gan – kas to zina, kā visa tā būšana beigsies. Tas ir, nav nekādas šaubas, ka beigās nospēlēšu lādītē  –  kā jau visi. Jautājums var būt cik drīz, un vai tas nebūs pār mēru sāpīgi.

Bet, kamēr viss labi, tikām turpinu muļķoties ar muzonu. Vispār Play It Loud! veidošanas laikā bija visdažādākās idejas, kā to darināt. Varēju to taisīt tādu AC/DC un ZZ Top stilā. Tomēr jāatzīst, ka šāda mūzika man tā nekad nav īsti patikuse. Nu, vienu gabaliņu jau allaž var noklausīties, bet vairāk gan nē. Tad mirkli bija kārdinājums strehnutj starinoj un mesties jaunības atmiņās – Geordie, Sweet, Bachman Turner Overdrive i vsjo takoje. Tomēr tas arī īsti nav tas, jo ideja bija veidot ko pasmagu. Nevaru izmantot ierastos Doors, Led Zeppelin un tml., jo tie visi jau ir iemūžināti Baigā Skrobe! Tad kaut kur pa rokai patrāpās bītlu Revolution ātrajā versijā – šausmīgi patīk! (īpaši jau pēc AC/DC bļaustīšanās). Tad pa kājām maisās visādi ērmi kā Bovijs, Nirvana un vēl tur kādi. Beigās ņemu visu, kas pagadās vai arī mirklī iepatīkas, neraizējoties, ka sanāk īsts jeralašs – nu, i loceklis ar to visu! Kam tas ir svarīgi? Beigās liekas pat simboliski – sāku ar bītliem, bet degradējos līdz Kūperam. Kaut kāds Poison.

Play it Loud!



  1. Revolution – The Beatles
  2. Dimples – Animals
  3. All Right Now – Free
  4. Bad To The Bone – George Thorogood
  5. Highway To Hell – AC/DC
  6. Crossroader – Mountain
  7. All Apologies – Nirvana
  8. Knockin on Heavens Door – Guns N' Roses
  9. Sandman – America
  10. Dolgo brel – DDT
  11. Foxey Lady – Jimi Hendrix
  12. Bad Bad Boy – Nazareth
  13. Should I Stay Or Should I Go – The Clash
  14. On The Road Again – Canned Heat
  15. Rebel Rebel – David Bowie
  16. Don't Owe You a Thang – Gary Clark Jr.
  17. Tush – ZZ Top
  18. Ain't It Just Like A Woman – Geordie
  19. Poison – Alice Cooper

Komentāri

Šī emuāra populārākās ziņas

Līdakas

Gavēnis

Ogriņš