Ruby Tuesday – The Rolling Stones

There's no time to lose, I heard her say

Uz veca plaukta atradu es zeķes... fui! t. i. šķēres – tā tas bija Raiņa dzejolī, ko dabūju mācīties no galvas skolas laikā. Tomēr zeķes būtu čum aktuālāk – mūžīgi no rīta nevaru sameklēt pāri, jo no veļas mašīnas visas ir vienkārši čupā ielādētas plauktā. Neko daudz jau tās viena no otras neatšķiras – pārsvarā visas ir mellas. Nu, ja arī atšķiras –  nav liela bēda – es pats jau to neredzēšu. Ja nu vienīgi vakarā nost velkot.

Patiesībā jau stāsts nav pa zeķēm, bet gan par atrašanu. Nesen tīrot kompi no nevajadzīgiem mūzikas failiem, negaidīti uzdūros mūžu vecai izlasei, kuru es kādreiz esmu nosaucis par Nostaļģiju. Pirms dzēst intereses pēc paskatos, kas mums te ir. Batjuški svtļenkije! Tā taču ir taisīta vēl pirms Kristus un dialektiskā materiālisma! Tas ir pirms es sāku niekoties ar izlasītēm.

Klausos. Tur taču vienā CD ir sakoncentrēta visa mana bērnība! Gabali ir tādi par kuriem kādreiz biju gatavs kaut vai ar asinīm parakstīties. Sākot ar The Beatles un beidzot ar The Rolling Stones. Tajā laikā es daudz negudroju, kā dziesmas sakritīs izlasē, bet izskatās arī secība ir normāla, un atkārtošanās arī praktiski nav – ja neskaita divus Queen gabalus.

Iecepju to visu šaibā, un klausos braucot uz šepti. Jūtu, kā mūzika manī uzjundī senas atmiņas - par dažnedažādiem piedzīvojumiem, situācijām un jušanām. Tas viss kādreiz veidoja manu dzīvi. Nē, šo nedrīkst izdzēst.

Mirkli svārstos, kā to nosaukt, bet tad atstāju veco nosaukumu – Nostaļģija. Mani gan nepārņem ilgas pēc bijušā – es kādreiz ienīdu krievu laikus, un arī tagad man tie ir pretīgi.
Šajā ziņā man nekas nav mainījies. Nostaļģija ir pēc tās dievīgās sajūtas, kad toreiz pārnesu mājās jaunu ierakstu, un to klausījos, mēģinot saprast, kas tas īsti ir.

Nostaļģija

  1. Come Together – The Beatles
  2. Another Brick In The Wall Part 2 – Pink Floyd
  3. Ballroom Blitz – Sweet
  4. Hey Joe – Jimi Hendrix
  5. Have You Ever Seen the Rain? – CCR
  6. Life Ain't Easy – Dr. Hook
  7. Crocodile rock – Elton John
  8. Bohemian Rhapsody – Queen
  9. Mrs. Robinson – S&G
  10. Ballrooms of Mars – T. Rex
  11. Killer Queen – Queen
  12. House Of The Rising Sun – Geordie
  13. Woke up this Morning – Nazareth
  14. Easy Livin’ – Uriah Heep
  15. Coz I Luv You – Slade
  16. Love Her Madly – The Doors
  17. Mrs. Vandebilt – Paul McCartney
  18. Ruby Tuesday – The Rolling Stones

Komentāri

Šī emuāra populārākās ziņas

Līdakas

Gavēnis

Ogriņš