See Saw – Devendra Banhart

Your lips are greying

Nemīlu atstāt lietas pusratā. Tāpēc Spoka žēlabas man bija jāfinalizē. Biju domājis, ka tas būs grūti, varbūt pat sāpīgi. Izlasei atlasītie gabali taču nav She loves you yeah, yeah yeah stilā. Turklāt es pats esmu ieslīdzis tādā kā depresijā pēdējā laikā.

Tomēr dīvainā kārtā izjūtu tikai kaifu ņemoties ar šiem. Varētu vēl tā ilgi stumdīt uz priekšu atpakaļ gabalus, meklēt dziesmas, nevajadzīgās delītēt - īsāk sakot, šķirot. Diemžēl šai lietai – tāpat kā visām – pienāk gals.

Tagad jūtos, kā bēdu nolicis zem akmeņa. Dziedādams gan nekur nedošos – negribas velti mocīt apkārtējos, bet sajūtas kopumā ir pat ļoti ok. Nezin kāpēc, bet man liekas, ka šonakt izgulēšos. No kurienes man tāds nepamatots optimisms?

Spoka žēlabas

  1. Calliope – Tom Waits
  2. Climbing Up The Walls – Radiohead
  3. Individuality (can i be me) – Rachelle Ferrell
  4. Intoxicated man – Serge Gainsbourg
  5. Joey II – Noir Desir
  6. Everything You Can Think – Tom Waits
  7. Black Heart – Calexico
  8. Bruha Bembe – Dr. John
  9. Dream Brother – Jeff Buckley
  10. See Saw – Devendra Banhart
  11. Singing Winds, Crying Beasts – Santana
  12. We're Going Wrong – Cream
  13. Cafe – Tim Buckley
  14. What Are Their Names – David Crosby
  15. Abba Zaba – Captain Beefheart And His Magi
  16. A Good Man Is Hard to Find – Tom Waits
  17. Tonight's the Night Part II – Neil young
  18. Dark Was The Night – Ry Cooder

Komentāri

Šī emuāra populārākās ziņas

Līdakas

Gavēnis

Ogriņš