Bright Lights – Gary Clark Jr.

Start up with the bottle

Biju iedomājies, ka ātri nofinalizēšu LightBluesStrange un Play It Loud, bet ne tur ta’ bija! Process aizņem daudz laika. Vispār jau tas ir baigais kaifs atlasīt gabalus un mēģināt tos sakārtot kaut kādā pieņemamā secībā. Apzinos, ka šī nodarbošanās ir nedaudz infantila – priekš tā ir profi, bet ko tu ar sevi padarīsi? Galu galā, kāpēc lai es neņemtos ar failiem, ja tas man sagādā prieku? Un, cita starpā, vēlāk pašam būs ko klausīties.

Blūzu izlasei materiāla ir baigi čum. Nolemju sadalīt to divi daļās – vienā akustisko, bet otrā visu atlikušo. Tomēr, ja grib ievērot principu, ka nav labi atkārtot autorus, no akustiskā vien izlasi uztaisīt nevar. Pēc ilgām un sarežģītām mahinācijām izveidoju apvienoto variantu.

Visi zina smalko ideju no ķinīša, ka blūzs rodas, kad labam cilvēkam nav priecīgs prāts. Man gan liekas, ka blūzs izriet no katra mellās puses, ja tā var izteikties. Slinkums, tieksme uz alkoholu, naida mudžekļi, kas kaut kāda iemesla dēļ ir pārņēmuši prātus, trulums, nevēlēšanās neko darīt, neapmierināta iekāre... Tā es varētu turpināt. Īsāk sakot, blūzs, manuprāt, ir par to stāvokli, kad cilvēks ir vistuvāk lopiņam. Vienlaicīgi man ir jāatzīst, ka šī mūzika man liekas sasodīti pievilcīga. Vai tas nozīmētu, ka sirdī es esmu gatavais lops? Droši vien, bet kāda tam nozīme – galvenais, ka no tā nemirst, un tas nav lipīgi.

Lai gan blūzs, iespējams, rodas, kad cilvēks ir viens. To taču nekad nedzied korī. Cilvēks, palicis viens pats nomokās ar gremdēšanos sevī (nekā skaista jau tur nava) un jūtas skumjš un vientuļš. Ja viņš pie tā vēl cērt zivtiņu (rubī fišķu), tad var rasties blūzs.

Labs blūzs ir zelta vērts.

  1. Bright Lights – Gary Clark Jr.
  2. Baby, Please Don't Go – Muddy Waters
  3. Hideaway – John Mayall’s Blues Breakers
  4. Outside Woman Blues – Cream
  5. Angie – Bert Jansch
  6. Guilty – Nazareth
  7. Bad Boy – Cowboy Junkies
  8. Black Queen – Stephen Stills
  9. There was sun – Devendra Banhart
  10. Bert's Blues – Donovan
  11. Poverty Train – Laura Nyro
  12. Steamroller – James Taylor
  13. Bill Weevil – Ramblin' Jack Elliott
  14. Ode To Billy Joe – Bobbie Gentry
  15. Lost Someone – James Brown
  16. You Know I Miss – Fats Domino
  17. Please Love Me – B.B. King
  18. Boondocks – Etta James
  19. In My Own Dream – Karen Dalton
  20. Another Man – John Mayall’s Blues Breakers
  21. Something's Got A Hold On Me  – Beth Hart & Joe Bonamassa
  22. You're Good For Me – Solomon Burke

Komentāri

Šī emuāra populārākās ziņas

Līdakas

Gavēnis

Ogriņš