1978

- Какая разница между падением в 10-метровую яму и 100-метровую пропасть?
- Крышка гроба будет открытой или закрытой.

Klausoties 70-to gadu beigu mūziku, mani pārņem baigais kauns. Es esmu nevajadzīgi norējis tik daudz lietu 60-tajos un 70-to pirmajā pusē... Tobrīd es pat nenojautu, kādā bēdu ielejā es nokļūšu vēlāk. Gandrīz vai zūd vēlēšanās soļot uz priekšu, sekojot 1001 grāmatai.


0395. Pere Ubu - The Modern Dance [1978]
Paranoja

0396. Kraftwerk - Die Mensch-Maschine [1978]
Das Modell vienmēr ir licies super. Pārējais kā parasti. Ermanbriks parādīja Die Roboter Varavīksnē – tas parasti devalvēja izpildītāja vērtību jo, redz, pat Ermanbriks tādus rāda.

0397. Blondie - Parallel Lines [1978]
Nu, var arī tā.

0398. Elis Regina - Vento de Maio [1978]
Latīņi, bet ne tie paši mīļākie.

0399. Pere Ubu - Dub Housing [1978]
Atceros, ka reiz mans bijušais boss sāka uz mani kliegt, nevairoties izmantot krievu folkloru, kas plašāk pazīstama kā russkij mat. Es atcirtu, ka no tādas viņa izrīcības man nāk vēmiens. Šefs atbildēja, lai es vemjot, ja man tā vajag. Es pieceļos, un eju ārā. Šis man bļauj pakaļ: „Kurp dodies?”. „Vemt!” – skanēja mana atbilde. Nekad nebiju iedomājis, ka, klausoties kaut ko no 1001 visu laiku labākajiem albumiem, man uznāks vemsis. Varbūt, apskatot arvien jaunākus laikus, tā ir tikai normāla reakcija? Kas zin’...

0400. The Only Ones - The Only Ones [1978]
Vai tiešām man beidzot pankroks būs iegaršojies? Šamo izpildījumā jūtama tāda kā psihedēliska atrauga. Atsevišķas lietas gluži ok. Ieskaitīts.

0401. Elvis Costello & The Attractions - This Year's Model [1978]
Vienkārši foršs.

0402. The Jam - All Mod Cons [1978]
Rādās, kas tas ir tāds stiliņš, kādu piekopj daudzi 70-80 šķirtnē.

0403. Joe Ely - Honky Tonk Masquerade [1978]
Kad šamais rauj vaļā rokenrolu ir pat ļoti ok, bet kantrī mani kretinē (īpaši „stum-kaktā” ritmikā).

0404. The  Adverts - Crossing The Red Sea With The [1978]
Jau atkal...

0405. Big Star - Third (aka Sister Lovers) [1978]
Joprojām mani neko daudz nepārliecina. Blue Moon un Nightlife tīri klausāmi.

0406. The  Residents - Duck Stab-Buster and Glen [1978]
Nekas nevar būt kaitinošāks par novecojušu avangardu. Vietas, kas ir pa druskai psihedēliskas ir pa kapeiku labākas.

0407. Public Image Ltd - Public Image [1978]
Bēdu ieleja.

0408. Magazine - Real Life [1978]
Garlaicīgi.

0409. Bruce Springsteen - Darkness On The Edge Of Town [1978]
Brūss vienmēr ir licies ok, bet ne super. Tā man ar viņu ir iegājies un nekas nav mainījies.

0410. Funkadelic - One Nation Under A Groove [1978]
Visumā ok.

0411. Throbbing Gristle - DOA Third and Final Report [1978]
Miskaste.

0412. Thin Lizzy - Live and Dangerous [1978]
Cik žēl, ka man nekad vairs nebūs 16...

0413. Talking Heads - More Songs About Buildings And Food [1978]
Nefanoju, bet savi momenti jau katram ir.

0414. Buzzcocks - Another Music in a Different Kitchen [1978]
Skiļka možno!

0415. Van Halen - Van Halen [1978]
Var teikt – paceļas pāri savai sugai. Foršs.

0416. Willie Colon & Ruben Blades - Siembra [1978]
Atceros, ka bija taču laiki, kad man salsa riebās. Tagad tveru šo kā svaiga gaisa malku.

0417. The Cars - The Cars [1978]
Nu, tā – vidējās kvadrātiskās kļūdas robežās.

0418. Devo - Q - Are We Not Men . A - We are Devo [1978]
Patizli.

0419. Dire Straits - Dire Straits [1978]
Kādā dziesmā Okudžava dzied: „i ix tak prosto vzjatj golymi rukami...”. 1001 ir citēts kāds kritiķis, kas saka: „From the start Dire Straits was a classic case of wrong time, wrong place”. Patiesībā viss bija savādāk – sapratuši, cik mazspējīgi ir panki, daudziem vienkārša ģitāra ar nepretenciozu vokālu likās kā glābiņš. Noflers paņēma viņus visus kailām rokām, kas noteikti viņam nebūtu tik viegli izdevies, piemēram, gadus piecus iepriekš. Cita starpā, mans visu laiku mīļākais Dire Straits gabals ir Sultans Of Swing. Es gan ar šo grupu iepazinos savādāk – Dzīvajā Alķīmijā. Vienkārši kolosāls koncertnieks!

0420. The Saints - Eternally yours [1978]
Nuja, panki. Daži gabali gan skan tīri ok (Minor AversionMemories Are Made of This)

0421. Marvin Gaye - Here, My Dear [1978]
Šis Geija albums liekas pārāk sīrupains.

0422. Willie Nelson - Stardust [1978]
Nelsons parasti tā kā nedaudz kaitina mani, bet šis kaut kā tiešām labi iegāja iekšā. Pat ar visu Atķēdēto MelodijuOn the Sunny Side of the Street – vienkārši mīļums!

0423. Chic - C'est Chic [1978]
Nepatīk.

0424. X-Ray Spex - Germfree Adolescents [1978]
Vsjo o ņom i ņemnogo o pogoģe” – tā kādreiz īsumā varēja definēt, kas ir Maskavas CT programma Laiks. Pankroks ir tik prognozējams!

0425. Brian Eno  - Ambient 1- Music For Airports [1978]
Šī liekas fona mūzika, bet man gribas klausīties tādu, kas rullē.

0426. Siouxsie and the Banshees - The Scream [1978]


Nepatīk.

Komentāri

Šī emuāra populārākās ziņas

Līdakas

Gavēnis

Ogriņš