Labam garastāvoklim

Cilvēks domā, bet Dievs dara. Biju nolēmis pievērsties klasiskajai mūzikai, bet šoreiz kaut kā tā lieta neaizgāja. Mocarta - Great Mass in C minor izrādījās vienīgā lieta, kas mani aizķēra. Bēthovens un Čaikovskis likās pārāk klasiski, vēl kādi tur citi pārāk sarežģīti, bet varbūt vienkārši pietrūka motivācijas. Tomēr atgriezties pie nesen kā atlasītajiem albumiem arī negribas – tiem drusku vajag pagulēt un nostāvēties. Tad es varēšu ķerties tiem klāt ar lielāku entuziasmu. Savējās izlasītes pa druskai klausos, bet arī tās liekās tādas nospēlētas – lai arī to kopgarums ir ap 3 diennaktīm vienlaidus mūzikas.

Ko darīt, ja sajūties kā iedzīts stūrī? Tādās reizēs noder malciņš rūgts, tfu!, es gribēju teikt, ka tad var klausīties džezu. Un, kā parasti, gribas tieši hot jazz, jo tas man tomēr ir, ja ne tieši saprotamāks, tad, mazākais, neprasa īpašu iedziļināšanos.

Kādreiz Padlatvijā bija tāds radio raidījums “Labam garastāvoklim”. Nu, tad es mēģinu uzsēsties uz šīs nots, un savākt ko adekvātu. Diez kas jau droši vien nav ienācies, bet es zinu – man šāda nepretencioza mūzika sagādās prieku.

Klausos Labam Garastāvoklim:
  1. In the mood – Glenn Miller 
  2. Blue Champagne – Freddy Martin 
  3. Charleston Alley – Charlie Barnet 
  4. Them There Eyes – Bethe Hart & Joe Bonamassa 
  5. Jersey Bounce – Benny Goodman 
  6. Don't Get Around Much Anymore – Duke Ellington 
  7. My Funny Valentine – Teddy Wilson 
  8. Russian Lullaby – Ella Fitzgerald 
  9. Brazil – Carmen Cavallaro 
  10. Ciento Lindo – Mills Brothers 
  11. My Adobe Hacienda – Eddy Howard 
  12. Tiny Bubbles – Count Basie & Mills Brothers Tiny Bubbles  
  1. On The Sunny Side Of The Street – Jimmy Smith 
  2. Blues In The Night – Alvino Rey 
  3. Bugle Call Rag – Cab Calloway 
  4. Let There Be Love – Silje Nergaard 
  5. Mood Indigo – Louis Armstrong & Duke Ellington 
  6. Paradise – Pete Fountain 
  7. Take Five – Dave Brubeck 




Komentāri

Šī emuāra populārākās ziņas

Līdakas

Gavēnis

Ogriņš