4. diena


Pa šīm dienām es divi reizes esmu pārkāpis ģīmjgrāmatas nelietošanas zvērestu. Pirmo, kad nošārēju playlist no sava sacerējuma “Banda”, un vēlreiz vakar, kad Nella tik aizrautīgi vāļājas pa grīdu mūsu kursa “salidojuma” laikā, ka es nenoturējos pāris reižu viņu nenoknipsējis un neizlicis bildes ģīmjgrāmatā. Pats gan tur neiegāju – tātad formāli nekas nav pārkāpts. Vienlaicīgi man galvā lien domas, ka 100% atteikšanās no ziņu portāliem un sociālajiem tīkliem ir muļķīga. Varētu es ieviest saprātīgas normas – piemēram, 15 minūšu ziņu apskats no rīta, 15 pusdienu laikā, bet vakarā 30 minūtes ģīmjgrāmatā. Stunda dienā. It kā jau nekas, bet tas nav arī maz. Sliecos jau gandrīz pieņemt šo ideju, kad pēkšņi atceros, ka mana iepriekšējā “bēgšana no ģīmjgrāmatas” arī bija precīzi 4 dienu ilgumā. Nē, tas nekur neder. Jebkurš cits laiks būtu OK – tikai nedrīkstu atkārtot iepriekšējo izgāšanos.

Citādāk viss labi. Pārstāju lasīt “Sicīlieti” un “Fantomasu” – nu pārlieku garlaicīga literatūra, un sāku “Meistars un Margarita” krievu valodā. Es jau sen kā gribēju to izlasīt krieviski, un te man šāda iespēja ir. Pagaidām (pirmās 3 nodaļas) ir aizraujoši. Lasu nesteidzoties, izbaudot valodu un mēģinot atcerēties, kā tas pats teksts skanēja latviski. Liekas, ka jau tagad manu vienu otru atšķirību noskaņā un kontekstā. Jā, būt tulkotājam – tas, droši vien, ir elles darbs.

Komentāri

Šī emuāra populārākās ziņas

Līdakas

Gavēnis

Ogriņš