Mele Kalikimaka

Ja ņe sprašivaju otkuda ti viļez!” – brēc staršina pēc tam, kad viņam ir stādījies priekšā jaunkareivis Vilis Skuja. Dažkārt tomēr cilvēkiem liekās svarīgi no kurienes viņš ir izlīdis. Es, piemēram, esmu no 50-tajiem, un varbūt tieši tāpēc visu mūžu es neapzinīgi esmu vēlējies klausīties tieši 50-to (vai tā ap 50-to) gadu mūziku. Beigās paliku tik stulbs, ka nolēmu sastādīt to gadu dziesmu kompilāciju – tā teikt sirdij. Tomēr neviļus sačakarēju to lietu. Šāds pasākums ir jāveic uz sajūsmas viļņa, bet es šoreiz problēmu nolēmu risināt marksistiski – t.i., daudzkārt klausoties gabalus, meklējot tiem vizualizāciju Youtube un nodarbojoties ar tamlīdzīgām muļķībām.


Īsāk sakot, es sacūkoju to pasākumu, bet man ir pretīgs paradums novadīt lietas do golam, un, lūk, te tas arī ira.

  1. Sixteen Tons – The Platters
  2. Basin Street Blues – The Mills Brothers
  3. The Green Door – Jim Lowe
  4. I Wished On The Moon – Billie Holiday
  5. It Don't Mean A Thing (If It Don't Got That Swing) – Ella Fitzgerald & Duke Ellington
  6. Canadian Sunset – Hugo Winthalter & Orchestra
  7. L'âme des poètes – Charles Trenet
  8. Les feuilles mortes – Yves Montand
  9. Petit Fleur – Henri Salvador
  10. Buono Sera – Louis Prima
  11. Hello Dolly – Louis Armstrong
  12. Jamaica Farewell – Harry Belafonte
  13. La complainte de mackie – Florelle
  14. Milord – Édith Piaf
  15. Puttin' On The Ritz – Fred Astaire
  16. Shiny Stockings – Jon Hendricks
  17. Gentle On My Mind – Dean Martin
  18. Mele Kalikimaka – Andrews Sisters & Bing Crosby

Komentāri

Šī emuāra populārākās ziņas

Līdakas

Gavēnis

Ogriņš