Rīta albums: King of Bongo – Mano Negra


-         Kā tad dejo vecie ļaudis? – es prasu.
-         Nu – tā, - mana jaunākā gausi plivina nolaistas rokas gar gurnirm.
-         Bet jauni?
-         Tie – šitā! – un Dace enerģiski sāk izpildīt tādus kā vieglatlēta plecu daļas iesildīšanas kustības.

Vai tiešām kļūstu vecs? Sāpīgs jautājums, vai ne? Bet ne jau par vecumu te stāsts, bet gan par Manu Chao, kas nesen kā bija pārsteiguši Rīgu. Neesmu liels zinātājs, bet manā izpratnē agrākā attīstības fāzē viņus saukuši Mano Negra. Jāatzīstas, ka viņi man bija jauna atklāsme mūzikā. Nebija jau tā, ka agrāk nebūtu nekas zināms par populāru mūziku spāņu, franču vai vēl kādā tur mēlē, bet šis bija tāds lustīgs muzikāls kokteilis, kas īsā brīdī varēja būt piederīgs visdažādākajām kultūrām, ritmiem, valodai. Īsāk sakot, tas bija kaut kas aizraujošs.

Bet no King of Bongo es mazliet bīstos. Šīs vienas dziesmiņas dēļ:

Babe I don't want you no more
And I'm sick about all the game
You're playin' behind that door

Es baidos, ka vienu dienu es, kāds cits vai cita var tā sajusties – un tad tās ir beigas. Nē, negribu. Bet pats gabals ir cool.

Komentāri

Šī emuāra populārākās ziņas

Līdakas

Gavēnis

Ogriņš