Krāpšana

Sen nebiju tik riebīgi piečakarēts, un, galvenais, tik nodevīgi. Jā, protams, es jau pirms krietnas pusstundas biju pamodies no vēlmes doties uz tualeti. Tomēr man izdevās atkal iegrimt saldā, saldā miegā. Sapņoju es par neparasti skaistām lietām un vietām, kad pēkšņi uztrūkstos, un pēc paraduma paskatos mobilajā. Ak, Dievs, 6:14! Pēc minūtes tas verķis iezvanīsies. Mana modinātāja signāls ir ārkārtīgi pretīgs, un es steidzu to nomiegt, t.i., izslēgt.

Es ķeru pēc mobilā, un tajā mirklī pamostos. Izrādās, ka mans orgānisms ir mani piečakarējis. Lai vērstu manu uzmanību uz faktu, ka jāatvieglina pūslis, esmu nosapņojis, ka man ir steidzami jāslāpē debilā tālruņa modinātāja zvans. Maita! Es būtu varējis vēl mazākais 20 minūtes pagulēt.

Ko tagad? Būs vien jāiet uz to iestādi, kur pat karalis dodas kājām. Suns jau arī, saklausījis manu knosīšanos, skaļi osta gaisu pa durvju apakšu. Viņam gribas ātrāk doties uz mežu staigāt. Kā tādos apstākļos lai cilvēks izguļas?

Komentāri

Šī emuāra populārākās ziņas

Līdakas

Gavēnis

Ogriņš