Poxuj

Watching the Wheels – John Lennon
I'm just sitting here doing time

Es skaidri zinu, kā beigsies mani “melnie” – es ieslīgšu dziļi monopenisuālismā. Šo dvēselisko stāvokli ir daudz vieglāk izteikt vienā krievu valodas vārdiņā – похуй. Nepatikšanas darbā? – poxuj, nav naudas? – poxuj, cilvēki mani ienīst? – poxuj, poxuj, poxuj! Palieku viens pats tik mazs un niecīgs, cik es esmu, bet tas, kas ir atlicis, esmu es pats. Tas ir zemākais punkts, par kuru zemāk tajā brīdī krist nav iespējams, un, kad aprodi ar šo jauno realitāti, priecājies par katru pārmaiņu, jo tā var būt tikai uz labu.

Jau agrāk biju teicis, ka, urbjoties cauri dažādam muzonam, man krājas gabali, kurus es zortēju pa folderiem, un vienu no tiem sauc tieši tā – Poxuj. Vakar sagribējās sabīdīt no tā izlasīti – kā nekā biju tieši uz nots. Tomēr lietas kaut kā negāja, un sāku šķirot Poxuj veselās trīs kategorijās – Poxuj roks, Poxuj bugi vugi un Poxuj džezs. Tomēr tā sašķirojot, izlasītēm galīgi pietrūka dziļuma – tās bija sanākušas dikti vienpusējas. Tad vēl, kad izmetu visus gabalus, kurus es jebkad esmu izmantojis kur citur (cieti spēles noteikumi!), es konstatēju, ka te vispār nekas nesanāk. Mēģinu atkal visu apvienot vienā, bet poxujisms var būt dikti atšķirīgs. Vieni vienkārši labi jūtās, un uzspļauj dzīves problēmām, citi ir brīvi un neatkarīgi pēc dabas, utt. Turklāt pate izlasīte kaut kā nenovēršami virzās retro virzienā – nezinu, kas notiek, bet 50-tie ir kā magnēts. Īsāk sakot – baigā izgāšanās. Nekas nesanāk, bet jūtos saguris, un atstāju šo visu kā ira. Laiks rādīs, vai gribēšu šādu klausīties.

  1. Let the good times roll – Sam Butera & The Witnesses
  2. Cakewalk Into Town – Taj Mahal
  3. Mack the Knife – Bobby Darin
  4. Magic – The Metrotones
  5. Utkina Zavod – Akvarium
  6. Finland – Monty Python
  7. Proud Mary – Ike & Tina Turner
  8. Rains On Me – Tom Waits
  9. Honky Tonk – Bill Doggett
  10. Starting a New Life – Van Morrison
  11. Big, Big Truck – Harold Crosby
  12. Blackberry Boogie – Tennessee Ernie Ford
  13. Boy Named Sue – Johnny Cash
  14. Good Golly, Miss Molly – Little Richard
  15. Last of the Good Rocking Men – The Four Jacks
  16. When It's Sleepy Time Down South – Lois Prima
  17. Ain’t Got No Home – The Band
  18. Like a Rolling Stone – The Rolling Stones
  19. Watching the Wheels – John Lennon



Komentāri

Šī emuāra populārākās ziņas

Līdakas

Gavēnis

Ogriņš