Happy Birthday - Sweet 60


Smaidīgs jubilāra feiss, sirmi deniņi, lepnums ar skumju piejaukumu un apsveicēji. Kaut kā tā vai aptuveni tā es biju iedomājies, kā tiek sagaidīta 60 gadu jubileja. Nekā tāda nava – es vadu bezmiega nakti otršķirīgā hostelī tālu prom no mājām. Un tā ir manis paša izvēle – vēl nejūtos tā, ka man lēnām būtu jāvirzās kapsētas virzienā “s priskorbijem”.

Vispār 60 gadu svinēšanu iznīcināja valsts sociālās apdrošināšanas sistēma, nosakot pensionēšanās vecumu 65. Kāda vairs tur godināšana, ja vēl pieci gadi “jāpašī”?

Mēģinu saprast, kā jūtos, un beigās secinu vienu dīvainu lietu – es jūtos pieaudzis. Beidzot. Citādāk visu dzīvi man likās, ka esmu tīnis ar nejēdzīgu gada nastu. Vai ir forši būt pieaugušam? Grūti spriest. Kopš ir izgudrotas zilas tabletes, vispār būtu grēks sūdzēties. Vienīgā bēda – liekais svars. Bet ar to pat negribas cīnīties, jo tā iegūšana ir saistīta ar tik daudz dažādām baudām.

Eh, kādas gan muļķības cilvēkam nelien prātā.

Komentāri

Šī emuāra populārākās ziņas

Līdakas

Gavēnis

Ogriņš