Always Look On The Bright Side Of Life – Monty Python

Life's a piece of shit, when you look at it.
“Vai tu zini, kas staigā bez biksēm?” – prasa man šefs – “Tie, kas nekopē savus failus” – viņš manā vietā atbild uz jautājumu. Pāris mēnešu vēlāk es viņu pašu sastopu gaužām domīgu – ir nobiris disks, kurā Valdis glabāja un kopa savu disertāciju. Tajā brīdī šefs izskatījās pārāk norūpējies, lai es uzdotu viņam tik netaktisku jautājumu, vai viņam ir rezerves kopija.
Kopš tā laika es tiešām cenšos informāciju kopēt; pat esmu izstrādājis īpašu “politiku”, t.i., man ir noteikti paradumi, kā es to daru. Tie diemžēl neattiecas uz mūziku. Es laiku pa laikam pakāšu kādas kompilācijas, kuru izveidošanai es dažkārt esmu veltījis neticami daudz laika un pūļu. Tomēr nekad šīs lietas neesmu uzskatījis par vērtību, un daudz nesatraucos, kad tas notiek. Īpaši jau šajā gadījumā, kad biju sacepis apšaubāmas kvalitātes kompilāciju par tematu We live in a beautiful world.
Mans muļķumēdiju HDD vienkārši sajuka prātā. Laikam es to pārāk bieži hotswapoju starp 7. un 10. windozi. Beigās HDD priekšzīmīgi uzkarina manu datoru, kad vien iedomājos to tajā ievietot. Nu i sūds ar viņu! Noformatēju disku pa jaunu, un atjaunoju saturu, cik tālu sniedzas manas iespējas. Konstatēju, ka vienīgi pēdējā izlasīte ir aizgājuse pa pipeļiem... – fuj! – es gribēju teikt – ”pa tiem pašiem”. Nav labi vulgāri izrunāties.
Nu, labi – nolemju sacept to pa jaunam. Tagad strādāju zinātniski – pirmais gabals izlasē tiek plānots Don’t Panic, no kura arī ir nākuse frāze “we live in a beautiful world”, bet noslēgs to Daniela Lanuā Still Water. Turklāt izlase būs neparasti kvalitatīva tajā nozīmē, ka pirmo reizi mp3 vietā zortēšu tikai un vienīgi flacus. Ja godīgi, tad tas arī ir vienīgais, ko izdodas sasniegt – izlase tiešām sākas un beidzas ar zināmajām dziesmiņām, un visi gabali ir šajā smalkajā bezzudumu formātā. Savādāk polnaja žopa – kā saka latvieši. Vai nu atlase ir bijuse pa švaku, vai arī visi “labie” gabali jau ir izmantoti kaut kur citur, bet “ne locekļa” neizdodas savākt izlasīti par tematu, kāds brīnums ir dzīve. Kazi, bet varbūt vainīga nav vis mūzika, bet gan pate dzīve? Ne jau veltīgi citi par to izplata sekojošu tekstu – “life is piece of shit, when you look at it”.
Lai kā tas arī nebūt, te ir We live in a beautiful world – 2nd take.
01 - Don't Panic – Coldplay
02 - Heart Is A Drum – Beck
03 - The Pirate's Gospel - Alela Diane
04 - Freedom Train - Eric Bibb
05 - Going Back to Harlan - Emmylou Harris
06 - Mona - J.J. Cale
07 - Will You Love Me - Matthew E. White
08. - They’re Red Hot - Peter Green Splinter Group
09 - Marlene - John Hiatt
10 – A Faceless Death - Orion Rigel Dommisse
11 - Pagoda - Matteah Baim
12 - Between The Bars - Elliott Smith
13 - Devil's Load - Lee Harvey Osmond
14. - Death With Dignity - Sufjan Stevens
15 - Fever Dream - Iron And Wine
16 - Dreamt of a Wave - Mirel Wagner
17 - War On War – Wilco
18 - See Emily Play - Pink Floyd
19 - Cruel Storm – Espers
20 - Big Road Blues - Canned Heat
21 - Still Water - Daniel Lanois

Komentāri

Šī emuāra populārākās ziņas

Līdakas

Gavēnis

Ogriņš