Metal Guru – T.Rex

Metal Guru is it you, Metal Guru is it you
Oh yeah, oh yeah, yeah, yeah, rock!

Sen neesmu niekojies ar izlasītēm – lai arī materiāls man ir iekrājies kādām piecām. Pagaidām tām doti parastie “emociju” nosaukumi – Love, Dreams, Hate, Juju un Poxuj. Tomēr vēl tālu līdz tam, kad varēšu nofinalizējies. No sākuma ir jātiek galā ar visām TOP 100 listēm, kuras filtrēju. Patlaban esmu iestrēdzis Štiglica listē. Pret šo nevaru būt tik bezrūpīgs kā allaž, jo, vienkārt, var manīt, ka Māris uz šīm lietām skatās gaužām nopietni, un, otrkārt, Dekaels teica, ka šamais gribot mani sastapt arī dzīvajā, lai papļāpātu par lietām. Tāpēc, lai nesaņemtu sejā pudeli vai ko tamlīdzīgu, ir jācenšas būt puslīdz korektam. Cita starpā, mūzika nemaz tik slikta nava. Lai arī Māra gaume ir visai atšķirīga no manējās, tomēr daudzas lietas tiešām ir interesantas.

Jā, tad atliks tikai Kristapa TOP 100, kas nekādus lielos pārsteigumus nesola, jo es pa druskai sekoju viņa muzikālajai attīstībai – tas palīdz filtrēt lietas. Šis puisis, neskatoties uz saviem padsmit gadiem, mūzikā cērt zivtiņu pulka labāk kā es. Nu, mani tas, zināms, nedaudz izbrīnīja, kad uzzināju Kristapa vecumu, jo viņa rakstītais par tematu neko daudz neatpaliek no paša Klāsa. Īsāk sakot, vēlāk mēs vēl visi leposimies, ka tādu pazinām un pat čatojām. Gluži kā no mazā Valodjas izauga “dižais” Ļēņins.

Viss tas ir tik nopietni, ka taisni riebjas, un tāpēc man kaut kādā psiholoģiskā brīdī sagribējās iegremdēties, ja ne tieši sūdos, tad vismaz mūzikā, ko es klausījos, kad biju Kristapa vecumā. Tādu īsti prastu ar visiem tiem Sweet, Geordie un Nazareth – tā, lai suns zina, ko ēdis. Nekad nenāk par sliktu atcerēties no kurienes mēs tādi esam nākuši.

Glam
  1. Metal Guru – T.Rex
  2. Billion Dollar Babies – Alice Cooper
  3. Hope You Like It – Geordie
  4. Cum on Feel the Noize – Slade
  5. Easy livin’ – Uriah Heep
  6. Go Down Fighting – Nazareth
  7. Ballrooms Of Mars – T.Rex
  8. Have You Ever Seen the Rain – CCR
  9. Let s call it quits – Slade
  10. You Ain't Got The Right – Dr. Hook
  11. Let´s Have A Party – Mud
  12. Wanderer – Garry Glitter
  13. Razamanaz – Nazareth
  14. Can The Can – Suzi Quatro
  15. Put me on – Styx
  16. Killer Queen – Queen
  17. Poison – Alice Cooper
  18. My Generation – Sweet
  19. You Ain't Seen Nothing Yet – Bachman-Turner Overdrive


Komentāri

Šī emuāra populārākās ziņas

Līdakas

Gavēnis

Ogriņš