Atkal pohas
Kad nav naudas,
dzert nevar, kad ir, tad neļauj. Nē, šis nav par Emīla nedarbiem, un pat ne par
dzeršanu. Šis ir par paģirām vai pohām – kā mēdz teikt latvieši. Man šausmīgi
riebjas pamosties, kad tu nezini, ir tev pohas vai nē. Ja nav, saņemies un
apspied vieglo nelabumu, kas tevi vajā un sāc kaut ko darīt. Ja ir, tad izvēlies
ciešanām stratēģiju – vai nu guli nekustīgi un stoiciski ciet vai arī sāc sevi
aktīvi spīdzināt – dzer ūdeni, skrien vemt un taml. Bet, ja tu īsti nezini, tad
mētājies pa mājām kā Dieva nepieņemts – centies ieklausīties savā orgānismā,
vai netiks dota kāda norāde, kādā zīmē nāksies vadīt šo dienu.
Visā šajā stāstā
stulbākais ir tas, ka agru vai vēlu uzmodīsies tava labākā puse, un tad nāksies
izlemt – paģiras vai nē; sievietes nemīl nenoteiktību. Viņas vēlas zināt, vai vīrs
apdarīs visus darbus, kas no viņa tiek gaidīti, vai arī visu dienu necelsies no
gultas un ar asarām pielijušām acīm vērsies Visumā. Sievietēm vispār der abi
varianti. Pirmajā labums no vīra ir tīri praktisks, bet otrajā – garīgs. Tas
ļauj lasīt bezgalīgu morāli, ka nedrīkst jaukt šņabi ar vermutu – pardon! – manā
gadījumā vienkārši alu ar vīnu. Pat tad ne, ja šī procesa laikā karsējies
pirtī.
Man šķiet
negodīgi, ja tiek izmantots kāda vājuma brīdis, un tevi šādi apstrādā, kad tu nespēj
ne tikai pretoties, bet pat kārtīgi pār lūpu pārspļaut. Man jau tā ir slikti,
kāpēc to visu vajag vēl vairāk sagandēt, lasot morāli. No otras puses, kad tad
lai sieva to dara? Skaidrā prātā – nav pamata. Pasākuma jautrajā daļā, tas ir,
dzerot – nav nozīmes, jo tad neviens tāpat viņā neklausās. Atliek vien šis
brīdis, kad upuris ne tikai nespēj pretoties, bet pat nespēj nomukt kur malā.
Ak, Dievs! Kā man
gan nākas ciest!
Komentāri
Ierakstīt komentāru