Fog & leaves

Man ir īpatnēja rakstura īpašību – tikklīdz esmu apņēmības pilns realizēt kādu sev svarīgu lēmumu, es parasti rīkojos tieši pretēji. Lai gan nē – šis var tikt attiecināts tikai uz solījumiem pašam sev kaut kādā veidā laboties, t.i., rīkoties pretēji savai dabai, mēģinot kļūt par labāku cilvēku nekā es patiesībā esmu. Piemēram, es varu apņmeties pārstāt iedzert glāzi vakarā pēc darba. Tas visticamāk novedīs pie tā, ka vēlākais otrajā vai trešajā dienā es apdzeršos tā, ka suns ģīmi laiza – kā mēdza teikt mana nelaiķa māte. Tāpēc es cenšos neko neapņemties, lai pēc īslaicīga progresa nekristu vēl zemāk.

Savulaik es nozvērējos “necept” izlasītes – nekad vairs. Tā kā šī apņemšanās bija tāda “mīksta”. Tāpēc man tā padevās gluži labi. До поры до времени – kā saka krievi, jo kaut kādā psiholoģiskā brīdī mani atkal piemeklēja vēlme sacept kādu kompilāciju, ko pievienot jau esošajām savā debilajā telefonā, lai būtu ko klausīties agri no rīta, kad mēs ar suni ejam pastaigāties.

Jā, izlasītei nebija nekādas “pakaļējās domas” – es nepūlējos radīt kaut ko konceptuālu vai noteiktam garastāvoklim atbilstošu. Es paļāvos uz acumirklīgām jušanām, bet atlasi veicu, izmantojot relatīvi jaunu mūziku. Tas, protams, ir nosacīti, jo, kas vienam ir jauns, citam varbūt sen noiets etaps. Gadam, kad viena vai otra dziesma tapusi, es parasti nepiegriežu lielu vērību.

Rezultāts sanāca tāds biški sērīgs, un es nespēju izdomāt, kā lai šo apsauc – nevar taču vienkārši piekārt birku “2016”, kas gan ļoti precīzi norādītu, par ko šeit ir stāsts. Beigās pielēmu, ka nosaukums Fog & leaves varētu būt labs diezgan. Mazākais šai vasarai gana atbilstošs. Pie tā arī paliku.

Fog & leaves
  1. Love Came Here – Lhasa De Sela
  2. Wood Collier's Grave – Richard Hawley
  3. I Love My Dad – Sun Kil Moon
  4. Desert island disk – Radiohead
  5. Alone with you – Daughter
  6. Eyes Like The Rest – Matthew E. White
  7. Carry Me – CSNY
  8. Ebb Tide – Jimmy Ponder
  9. Fog & leaves – Novemthree
  10. Hold On With My Open Hands – William Fitzsimmons
  11. Blues for 3+1 – Jimmy Smith
  12. Gracefully – Vintage Trouble
  13. Je ne vous oublie pas – Celine Dion
  14. Catch The Blues – Eric Clapton
  15. Lisbon – The Walkmen
  16. Nothing but a child – Steve Earle
  17. In the garden of Edie – Paul Simon

Komentāri

Šī emuāra populārākās ziņas

Līdakas

Gavēnis

Ogriņš